شایناشاینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
شمیمشمیم، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

عشق مامان و بابا

نهمین دندون

1390/5/22 11:42
نویسنده : مامان شاینا
160 بازدید
اشتراک گذاری

شاینا گلم. نفس مامان این روزا اینقدر اذیت میکنی و بی تابی میکنی که نهایت نداره....

دیروز که داشتی از ته دا گریه میکردی دیدم یک دندون کرسی از بالا نیش زده ...

حالا متوجه شدم دلیل اذیتای دختر نازم چی بوده. فداااااااااااات بشم ماااااااااااااامانی من. دوست دارم

بوووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارا
30 مرداد 90 12:49
سلام مامان شاينا كوچولو. متشكرم كه به وب سارا سر زديد. من عكس ها رو به صورت آنلاين از سايت frametoy درست مي كنم. اول قالب رو انتخاب مي كني و سپس عكس رو آپلود. و عكس شما توي قالبت مي شينه. حتما درست كن تا من هم ببينم. الان لينكت هم مي كنم. اگه مشكلي بود بهم بگو. اگر هم درست كردي بهم خبر بده دوست خوبم
مامان پریسا
3 شهریور 90 14:00
سلام دوست عزیز. یه بار برات کامنت گذاشتم اما مثل اینکه نرسیده.به هر حال من شما را لینک کردم اگر دوست داری ما رو به جمع دوستان اضافه کن.