شایناشاینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
شمیمشمیم، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

عشق مامان و بابا

پدر عزیزم روزت مبارک

1390/3/25 10:11
نویسنده : مامان شاینا
206 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی جونم فردا 26 خردادماه 1390 روز تولد حضرت علی و روز پدره. تبریک میگم بهت و ممنونم ازت...

- ممنونم که اولین روز زندگیم که با مامانی تو بیمارستان بودم تو کنارمون بودی و مشتاقانه منتظر دیدن من و مامانی بودی..

 ممنونم که وقتی به دنیا اومدم تو گوشم اذون گفتی و عاشقانه منو بوسیدی

ممنونم که هر روز وقتی میری سر کار سعی میکنی به عشق من کارتو زود تموم کنی بیای خونه تا کنار من باشی.

ممنونم که هر روز مرتب قطره آهن منو بهم میدی.

ممنونم که همیشه دلت می خواد سر ناهار تو به من غذا بدی.

ممنونم بخاطر اینکه برام وقت میذاری و با من بازی میکنی.

ممنونم که عاشقم هستی

دوستت دارم روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)